2018. január 7., vasárnap

# Mini album # Zella Teal

Fogd a tűt és köss!

Mit is csináljon az ember lánya, ha december közepén találja ki, hogy neki pihe-puha album kell?! Amikor a manó varrók már minden szőrme és kötött anyagot felvásároltak a boltokból? .... hát előveszi a kötőtűt és gyárt magának egyet!
Bizony, elővettem rég őrzött fonalam és pár óra alatt (nem is siettem) a TV előtt kötöttem magamnak egy 10 x 15 cm-es albumra való borítót 😊 Csak mert az albumom oldalai PL kártyákból készültek.

Nos, van a Prima Marketing cég. Meg a szebbnél szebb kollekciói amit 2017-ben adtak ki. Meg van a Magyarország, ahol szinte még mindig beszerezhetetlen az ilyen szépség, ha még is, a gatyánk rá megy. Meg van a Flóra 💗 aki mindent megtett, hogy nekem legyen ez a csodás kollekcióm! 😊😊 Köszönet érte!!!

Szóval, mikor megláttam ezt a kollekciót, nem hagyott nyugodni a gondolat, hogy albumot kell belőle alkotni! Míg sikerült megszerezni a kollekció nagy részét, sok-sok tervem volt vele. Azután azok valahogy elhalványultak, majd maradt ez a kis album amit gyorsan el kellett készítenem 😊 és nem is tudtam más borítót elképzelni rá, mint egy fehér kötött anyagból készültet. 
Megszületett hát álmaim kis albumja, melyet majd egy oldal követ a Zella Teal kollekcióból 😊

Íme az album

További részletek

   

Évának és Andinak egy kis üres album bemutató 😊

     
      
      
   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Scrap by Eszter. 2017
Design with ♥ Alesanalovesky

Látogatók

Flag Counter