2017. április 2., vasárnap

# Altered Art # Április

Salátás tálból lett falikép

Barátnőmtől, Annától kaptam egy papírból készült kínáló vagy szószos tálkát. Auchanban lehetett kapni, de mindenképpen valami parti kiegészítő lenne ez. Mikor megláttam, azonnal elindult a fantáziám, hogy milyen jó kis faliképet lehetne ebből készíteni.
A Scrap-Unlimitednek készítettem el végül inspirációs alkotásként, abból sok-sok alapanyagból melyet a DT csomagban kaptam 😊
Nem használtam túl sok kiegészítőt és még is olyan kis mutatós darab lett belőle 😊
Középen fém díszel, szélén chipboardok díszítik a képet. A 27-es számot pedig gyurmából készítettem és egyetlen oka volt, hogy felkerült, mert a férjem kedvenc száma!

Íme a kép


Az elkészült alkotással pedig pályázok Frilly and FunkieART UP és Mixed Media & Art csapatához.

További részletfotók

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Scrap by Eszter. 2017
Design with ♥ Alesanalovesky

Látogatók

Flag Counter